wtorek, 16 marca 2010


Z lekkim opóźnieniem, ale..
z wielką radością przedstawiam Wam zawartość mojej paczuszki od Eweliny z Art Me:
znalazła się w niej kartka z cudownymi życzeniami
przewiązana cudną wstążeczką, własnoręcznie wykonana ramka z pięknym zdjęciem dziewczynki z kwiatami, urocze i stare zdjęcia Głogowa oraz krótka jego historia i pyszności do kawy. Bardzo dziękuję Ewelinko!




Moja paczuszka już dotarła do Adresatki, więc mogę zamieścić zdjęcia jej zawartości:
duże dwustronne serducho - żeby nigdy nie zabrakło miłości


notesik na drobne zapiski


Na tylnej ścianie notesika - oprócz karteczek samoprzylepnych - przyczepiona była moja ulubiona broszka z Wrocławiem (której zdjęcia w tej chwili nie mogę odnaleźć).
Była też karteczka ATC - wyzwanie dla mnie jakich mało, bo nie scrapuję. Przed nią zrobiłam 3 (sic!) i wyrzuciłam, bo dopiero przy tej byłam zadowolona z efektu ;)
Całoś zapakowałam w pomarańczowy kartonik

i przewiązałam sznurkiem, bo ja uwielbiam tak starodawnie pakowane paczki!

Bardzo dziękuję Organizatorkom za wysiłek włożony w koordynację wymianki i za wspaniałą zabawę!
Pozdrowienia
Aga
PS Dziewczyny, CUDA podostawałyśmy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz