piątek, 5 marca 2010

Ja również już mam :)

Wczoraj wieczorkiem odebrałam z poczty przesyłkę z prezencikiem dla mnie :)
Przygotowała go Babcia Vil  
Paczuszkę otworzyłam w drodze do domku, bo po prostu nie wytrzymałam z ciekawości. 
Skakałam do góry z  radości jak małe dziecko ;) 
W sumie w domu to i moje starsze dziecię dołączyło do mojego brykania i tak skakałyśmy razem ;) 
Prezenciki przypadły nam do gustu :)
Bardzo podobała nam karteczka. Niech Bacia Vilemoo już nie ściemnia, że nie umie robić karteczek. Ta wyszła jej SUPER !!!
Poza tym bardzo spodobał mi się breloczek/igielniczek - jest po prostu cudny i w kolorkach które bardzo lubię. Poza tym prześliczna serwetka, która przypomniała mi moją śp. babcie (też takie cudne robiła na szydełku). 
Książeczka z misiowymi wzorkami - po prostu bomba, reszta oczywiście też SUPER !!!
Pokazuję prezencik na zbiorowej fotce, szczegółowe fotki, umieszczę w wolnej chwili na swoim blogu.

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE VIL !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz