czwartek, 6 maja 2010

CZARNA LISTA - ORGANIZUJESZ WYMIANĘ ZAJRZYJ !!!



Odwlekałam ten post, odwlekałam ale dłużej nie mogę.... 
Ile można czekać, wysyłać maile, wiadomości przez portale społecznościowe... 
Jestem osobą wyrozumiałą, bo wiem jak to czasem w życiu bywa, jednak wszystko ma swoje granice !!! 
Ciągle na prezent z wymiany na Dzień Kobiet czeka

(bliższe dane udostępniamy dla organizatorów zabaw)
Izabela - autorka bloga "Na kanwie zapisane" - WROCŁAW
2. Monika - autorka bloga "Magia codzienności"
3. Klaudyna - autorka bloga "Kargolcia"

Uważasz, że ktoś inny również powinien znaleźć się na tej liście - napisz: szafacw@gmail.com 
Przyjmujemy zgłoszenia tylko od organizatorów zabawy i osób pokrzywdzonych!!! - tak by lista była wiarygodna.

74 komentarze:

  1. W mojej wymianie Walentynkowej też ta sama osoba "zawaliła"

    OdpowiedzUsuń
  2. Pod koniec ubiegłego roku zorganizowałam wymiankę pt. "Kot w worku". Zapisała się do niej również wspomniana Iza(sprawdziłam w mailach, to na pewno ta sama osoba). Paczka od niej nie doszła do adresatki. Kontakt co prawda był z nią stały(odpowiadała na maile), ale chyba jednak była nieuczciwa. Pierwsza paczka nie doszła, więc zadeklarowała, ze wyśle drugą, ale i ta dziwnym trafem nie doszła. Na pocieszenie poszkodowanej osoby sama przygotowałam paczuszkę i ta doszła w przeciągu doby. Teraz już nie zgodzę się na udział tej osoby w żadnej z moich wymianek. Pozdrawiam i dziękuję za zorganizowanie tej czarnej listy. Zaraz umieszczę banerek na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest ta sama osoba, która nieuczciwie "wygrała" choinkowy SAL organizowany przez Aploch, wykorzystując techniczny kruczek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z tą listą banerek na pewno zamieszczę u siebie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. ta osoba naciaga juz od dawna!!!!
    na fotum zlote raczki zaproponowala dizewczynom zakup ksiazek ,kase dziewczyny poprzaelawaly i do dzis nie dostaly ksiazek,ja dostalam nie te ktore zamawialam ale musialm straszyc policja itp a za przesylke zaplacilam trzykrotnie
    na wymiance walentynkowej mialam to nieszczescie ze zostalam wylosowana dla niej
    do dzis nic nie dostalam
    oj dlugo by pisac o tej osobce
    pozdrawiam
    http://mamuska73.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram!!!!
    Przyda się taka lista (o:
    U mnie juz na blogu banerek jest (O:

    OdpowiedzUsuń
  7. W głowie nie mieści się, że coś takiego można zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze że ktoś w końcu zdecydował się zrealizować ten pomysł. Taka lista napewno będzie ostrzeżeniem...

    http://rosse5.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo za pomysl dla autorki zrobienia czarnej listy Tepic takich nieuczciwych trzeba!! nawet jej na blogu wpisywac moze komentarze ze jest oszustka wielka!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż nie chce się wierzyć, że są tacy ludzie! Potrafię zrozumieć gdyby komuś coś takiego raz się przytrafiło. Przecież różne wypadki chodzą po ludziach, ale żeby tak ciągle naciągać innych?!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wrzucam też baner do siebie.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Popieram jak najbardziej
    sama tez nie mam czystego sumienia - bo jakoś czasowo trudno mi zdążyć - ale staram się nie trafić na CZ.L
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł z tą czarną listą, będzie dobrą wskazówką dla początkujących blogowiczów. Mam nadzieje że moja sytuacja z wymianą na Dzień kobiet jakoś się wyjaśni:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Już się wyjaśniło i nie będzie skarg, ale jednak trochę przykro, tylko czasami coś się dzieję i nie mamy na to rady. Pozdrawiam i życzę, żeby czarna lista była jak najkrótsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brak słów .
    Banerek wstawiłam też na swojego bloga.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, ja dorzucę kolejną osobę. Jestem założycielką forum http://www.szyjemy-po-godzinach.pl/index.php Niestety w wymiance Bożonarodzeniowej pojawiła się dziewczyna która do dzisiaj nie dała znaku życia i nie odpisała na żadną wiadomość to kinga z Jędrzejowa (dokładniejsze dane myślę że do ustalenia w razie potrzeby)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to zawsze się boję, że można kogoś niewinnego oskarżyć. Sprawdzajcie to dobrze. Mam w pamięci taki przykład - Mąż zamawiał szklanki coca-coli na allegro. Gość przez trzy miesiące się nie odzywał, ale mąż nie interweniował za bardzo, wciąż próbował go usprawiedliwiać. Ja marudziłam i narzekałam. Wreszcie jak już zapomnieliśmy o wszystkim - wielkie zaskoczenie - szklanki przyszły i to w podwójnej ilości :-) W dodatku z podziękowaniem, że mąż nie wystawił mu negatywa i wytłumaczeniem, że znalazł się w szpitalu po wypadku (nie pomnę szczegółów, bo to dawno było). Nie wiem, czy gość rzeczywiście był w szpitalu, ale się zreflektował i że tak powiem, wyczyścił sprawę.

    OdpowiedzUsuń
  18. elishafciarka ja robię podobnie, suma sumarum zgłosiłam tylko,że moja paczka z wymianki na dzień kobiet nie dotarła do adresatki, a adresatka nie odpowiada na miale, co nie oznacza,że chce aby trafiła na czarną listę, taki sam przypadek mam w drugiej wymiance też paczka nie dotarła, a kontaktu żadnego nie ma, bo tak to bym się zreflektowała, a nie mogę. Zresztą jak mam być szczera pomysł z czarną listą średnio mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  19. Karolka to co napisałaś to szczyt hipokryzji. Ja miałam dostać od Ciebie prezent z wymianki wielkanocnej. I nie pisz, proszę, że nie wiedziałaś, że twoja przesyłka nie dotarła do adresatki. Bo organizatorka wymianki poinformowała Cię o tym, a oto dowód:http://haftowanyswiathelksy.blogspot.com/2010/04/zyczenia.html#comments, ja też na Twoim blogu zamieściłam komentarz w którym pisałam, że paczki nie dostałam http://pszczolkowo.blogspot.com/2010/04/po-swiatecznie.html#comments. Więc nie udawaj w tym wypadku nie poinformowanym o niczym osoby, bo to nie uczciwe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarna lista jest super.Czas najwyzszy ze ona powstala.Jak wysylam podarek do danej osoby to zagladam na jej bloga czy juz ma.Jak wydaje mi sie cos za dlugo nie ma ,to pisze do danej osoby co jest grane.Jak odpisze ze ma to kamien z serca.Musze przyznac ze mialam w wymiance osobe ,ktora nie dala znaku na blogu ze ma prezent i odpisala do mnie z wielka laska.Ale dobrze ,ze wogole odpisala.Przyznam szczeze,ze mam dwie osoby ktore zapracowaly na to zeby znalesc sie na liscie "slawnych ".Niech poznaja dobre serce,dam im jeszcze troszke czasu,a jak nie to beda mialy ten zaszczyt byc na niej....Banerek listy mam na swoim blogu ,umieszczony na stale :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim skromnym zdaniem, pomysł z czarną listą jest trafiony w 10-tkę!!! Już kilka razy brałam udział w wymiankach i ku mojemu szczęściu trafiałam na osoby kontaktowe, rzetelne i wywiązujące się ze swoich zobowiązań. Za każdym razem istniała obawa, niepokój o to czy ja dostane paczkę czy też nie, czy ta osoba nagle zapadnie się pod ziemie czy też wręcz przeciwnie... Sama znam osoby, którym wymianka przysporzyła więcej przykrości niż radości. A przecież wymianki mają dawać frajdę!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Jewa, że się tym zajęłaś. Trzeba uważać z ocenianiem, ale jak widać, to nie pierwszy wyskok Izabeli. Szkoda, żeby znowu ktoś miał czuć się pokrzywdzony.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lista jest bardzo dobrym pomysłem.
    Przyznam, ze tyle sie nasluchałam negatywnych opini o zabawach np. "Podaj dalej", że długo nie mogłam się odważyć, aby w takiej wymianie wziąć udział.
    Tym bardziej, że sama też zostałam kiedyś niejako pokrzywdzoną w konkursie serduszkowym organizowanym przez Bebezet
    http://haftowaniebebezet.blox.pl/2009/02/UWAGA-UWAGA-KONKURS-ROZSTRZYGNIETY.html
    Do dnia dzisiejszego nie dotarła do mnie żadna przesylka z tym konkursem związana.
    A jeszcze bardziej przykre było to, że organizatorka nie wykazała zainteresowania tą sprawą. Powiedziała tylko, że jest jej przykro...a ja Wam nie powiem kto to był, bo każda z nas (poza organizatorką) dostała tylko adres dla kogo ma niespodziankę przygotować.
    Ale podsumowując, mam nadzieję, ze taka lista spowoduje, iż w takich wymianach będą brały udzia tylko uczciwi ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  25. "martala pisze...

    Świetny pomysł, ja dorzucę kolejną osobę. Jestem założycielką forum http://www.szyjemy-po-godzinach.pl/index.php Niestety w wymiance Bożonarodzeniowej pojawiła się dziewczyna która do dzisiaj nie dała znaku życia i nie odpisała na żadną wiadomość to kinga z Jędrzejowa (dokładniejsze dane myślę że do ustalenia w razie potrzeby) "
    NAPISZ MAILA NA szafacw@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł na promocje swojego bloga !!!
    Niestety kosztem innych. Może tysiąc powodów dla których paczka nie doszła (patrz np. komentarz od elishafciarka) -
    takie przypadki można przecież wyjaśnić czy opisać na swoim blogu, a nie robić łańcuszki typu wkej moje logo czarnej listy z linkiem do mojego bloga oczywiście. Klikajcie !!! Ilość wejść mi wzrasta, roboty zliczają linki na innch stronach - mój blog staje się coraz bardziej popularny. Za chwilę wrzucę reklamy.
    Jest jeszcze coś takiego jak "zgłoś naruszenie zasad" administratorowi.
    Z drugiej strony sądzę, że takie przypadki są sporadyczne (rozumiem, gdyby chodziło o rzeczy drogie, luksusowe, ale
    chodzi o pierdółki). Ale temat warto rozdmuchać z ww. względów. No, zobaczymy ile osób będzie na tej g. wartej liście? Kij ma dwa końce i ktoś też się może wkurzyć. Ostatecznie bez dowodów to naruszenie dóbr osobistych. Ostatnio było o to trochę afer.

    Z drugiej strony lista jest do d. ponieważ działa w drugą stronę i promuje naprawdę nieuczciwych - Jak sądzicie, jeśli już ktoś na nią wejdzie, to czy nie kliknie linka na bloga nieuczciwej lub rzekomo nieuczciwej? Jej blog w rankingu stron szybuje w górę i to nie tylko na katalogach bloogera, onetu czy bloxa ale też np. w google. A jest mnóstwo osób, takich jak ja np., które negują tego typu czysto PiS-owski "twór" i z czystej ciekawości będą obserwowały dalej blog umieszczony na liście. Pierwszy z listy już mam w zakładce IE ulubione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adrian blog na którym jesteś to nie akcja polityczna,a Twoje nawiązania są nie na miejscu.
      My nie linczujemy ludzi i myślę że ten post ma być ostrzeżeniem, a nie agitacją.
      Po za tym obrażasz ludzi,którzy tworzą i to z różnych pobudek i z rożnym efektem nazywając ich dzieła"pierdółkami".
      Trochę szacunku i nie wrzucaj wszystkich do jednego worka.
      Powodzenia

      Usuń
  27. Ciekawa jestem kto to jest Adrian, czyżby mąż Izabeli ?

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja mam naprawdę w zadzie, czy blog Izabeli jest wysoko w rankingu, czy nisko. Nic się na nim od stycznia nie dzieje, widać że sama się skapnęła, że za dużo nadużyć już narobiła. Pierdółki, Adrianie? 30-50 zł za materiały i wysyłkę, pomnóż przez kilka wymianek i wyjdzie wcale niemała kwota.

    OdpowiedzUsuń
  29. Brawo! Aneladgam :)
    Popieram - no i cóż z tego, że w rankingu podskoczy (albo i nie)
    piszemy bloga chyba nie po to, żeby w rankingach się ścigać - licznik wejść może i ważny - ale nie najważniejszy
    Zawsze czekam na paczuszki, sama staram się coś fajnego przygotować - jedynie z wysyłką miałam problemy ;)- koszt? no cóż - jeśli Ktoś o "pierdółki" nie dba to i o cenne nie będzie dbał - zresztą 30 zł też piechotą nie chodzi i zapracować na nie trzeba
    Lista jak lista - mam nadzieję, że umieszczenie kogoś na niej pochopne nie będzie - ufam , że bez dokładnego sprawdzenia nikt się na niej omyłkowo, czy z powodu pomówień nie znajdzie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. RÓWNIEŻ POPIERAM!NIE MAM WŁASNEGO BLOGA ALE BARDZO CZĘSTO ODWIEDZAM WASZE:)PIERDÓŁKI??OJ BŁĘDNE OKREŚLENIE A CHOĆBY NAWET TO TE 'PIERDÓŁKI' NIE TYLE SIĘ NA PIENIĄŻKI PRZELICZA CO NAJWIĘKSZE MAJĄ ZNACZENIE TAKIE OD SERCA...PRZECIEŻ JAK MIŁA JEST DLA NAS MYŚL ŻE KTOŚ NOCAMI CZY DNIAMI TWORZYŁ DLA NASZEGO UŚMIECHU:)A NIE MOŻE BYĆ TAK ŻE JEDEN ZBIERA NIE DAJĄC NIC OD SIEBIE A CO GORSZE PRZY TYM OSZUKUJE!!
    WIĘC POPIERAM JAK NAJBARDZIEJ!!
    A OGLĄDALNOŚĆ NABITA POPRZEZ DODANIE NA CZARNĄ LISTE TO MARNY ZASZCZYT ADRIANIE!!!!!
    POZDRAWIAM!!TWORZYCIE KOBITKI PIĘKNĄ HISTORIĘ NA SWOICH BLOGACH:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ok, może temat z rankingami za bardzo został wyeksponowany. Skoro nie rankingi to o co może chodzić?
    W szczere intencje prowadzących tego bloga nie wierzę. Chcą ostrzegać biedne owieczki przed naciągaczami? Litości - pokażcie mi kogoś w histori, kto będąc tak prawym i troskliwym o każdą owieczkę ogłaszał czarne listy piętnujące innych?

    anetakam0 pisze: ...ufam , że bez dokładnego sprawdzenia nikt się na niej omyłkowo, czy z powodu pomówień nie znajdzie ...
    I tu pytanie - W jaki sposób na tym poziomie można kogoś sprawdzić? Na podstawie stwierdzenia przez Basię czy Asię, że Kasia w kulki gra, czy na podstawie jakichś dokumentów typu przekazy, przelewy.
    Jeśli się to robi tylko "na słowo" to 50/50 pomówienie bez dowodu - tacy są ludzie. Jeśli gromadzi się dokumenty to wszystkim znane teczki ..., a to jest już chore. Blogowe, samozwańcze CBŚ ?


    Może to przykład nie do końca na miejcu, ale jest taki gnój co powiedział - Ten Pan nikogo już nie zabije. Pan nikogo nie zabił, ale co było dalej ...

    Tu jest podobnie i prowadzi to do tego, że ludzie przed kolejną taka wymianką też zaczną się zastanawiać, bo przecież każda Kasia czy Asia może zrobić bezpodstawny donos (bo zupa była za słona) i co wtedy?


    Skoro nie ranking, skoro nie opieka nad biednymi owieczkami, to co ??? - Nienawiść i złość na cały świat, że ktoś mnie nabrał ??? Już ja im dokopię. A, że przy okazji zginą niewinni cywile - co mi tam.

    Ale mimo wszystko na pierszym miejscu stawiam wypromowanie bloga.

    Ps. Też to mam w zadzie jak Aneladgam pisze...
    Żaden mąż, a napiętnowanego bloga - fakt mam w ulubionych i chyba poczytam. Bo tak naprawdę nie o niego tu chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adrian Ty jesteś bardzo"ubogi" duchowo jeśli tak straciłeś wiarę w ludzi.
      Masz dużo do powiedzenia i jesteś przekonany w 100% o swojej racji,ale nie ma ludzi nie omylnych.
      Adrian naprawdę są osoby szczere i bezinteresowne,której cieszy tworzenie dla innych nie oczekując niczego w zamian.
      A jak ktoś chce nam coś podarować to cieszymy się jak dziecko bo jest to upominek od serca.
      I oczywiście jest nam zwyczaje przykro kiedy ktoś nam coś obiecuję, a nie dotrzymuje słowa.
      Nikt nie lubi takich sytuacji nie tylko w blogowym świecie i to że chce żebym kogoś innego to nie spotkało uważasz za nakręcanie rankingu to żałosne.
      Czyli jak będziesz wiedział o czymś co może skrzywdzić znane Ci osoby to z wyrachowania będziesz milczał bo przecież ciebie to nie dotyczy widocznie nie tak naprawdę nie obchodzą Cię inni,a tylko czubek własnego nosa.
      Oceniasz tak naprawdę nie znasz Naszego blogowego świata.
      Powodzenia

      Usuń
  32. Wiesz, każdy myśli według siebie, więc sobie gadaj co chcesz, masz do tego prawo. To jednak wcale nie znaczy, że masz racje.
    Ja nie promuje w żaden sposób tego bloga. Nie podoba Ci się to tu nie zaglądaj. Dyskusja z Tobą chyba nie ma sensu, bo Twoje poglądy są zbyt okrojone, by zrozumieć pewne sprawy, o których tu mowa.
    Szkoda tylko, że nie jesteś na tyle odważny by pokazać publicznie swój profil. Czyżby dziewczyny miały rację ...???

    OdpowiedzUsuń
  33. Adrianie - sprawa nie dotyczy tylko bloga ale także forum. Tak osoba oszukiwała zarówno na blogach jak i na forum. Jej nieuczciwość dotknęła kilka osób. Pozwól im się bronić i nie wtykaj polityki do rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  34. Drogi Adrianie jak ktoś postępuje nie uczciwie to czemu ma to ujść na sucho.
    Ja teraz mam kłopoty finansowe i dla mnie koszt 30 czy 50 zł to duża suma jak i wysyłka. A jeżeli na coś się decyduję to prowadzę to do końca a jeżeli wiem że nie dam rady to rezygnuję tak jak musiałam zrobić z wymianką na dzień kobiet.Napisałam dziewczynie że nie dam rady wyrobić się finansowo i zrezygnowałam.A dziewczyny przygotowały mi upominek(o co nie prosiłam) i wiem że jeżeli problemy się jakoś zakończą to mam zamiar komuś poszkodowanemu przygotować upominek taka to będzie moja podzięka za prezent.

    OdpowiedzUsuń
  35. o matko... widzę, że dyskusja jest totalnie masakryczna z panem A. który dodatkowo ma niedostępny profil i nie wiadomo kim jest i co tak naprawdę tutaj robi... Takie coś jest w ogóle nie na miejscu co mówisz Adrian... nie wiem czy w ogóle coś tworzysz czy nie ale jak było wcześnie powiedziane koszty wymianek bywają spore... no chyba, że ktoś zarabia 5tys miesięcznie to może dla niego nie jest to wydatek. Ja np jestem studentką i muszę się trochę nakombinować, ale mimo to zawsze wysyłam całą zawartość jaka była ustalona i w określonym terminie. Ja nie rozumiem czemu się wkurzasz o to, że została tu pokazana osoba nieuczciwa. I jeszcze mówisz, że nie wierzysz w dobre intencje prowadzących ten blog. A czyje wierzysz? Może Pani Izabeli, która oszukała już sporo ludzi....

    OdpowiedzUsuń
  36. i jeszcze to politykowanie całe... czy aby nie pomyliłeś blogów?

    OdpowiedzUsuń
  37. Co do promowania bloga, takowy już nie istnieje więc nie warto dłużej dyskutować o rankingach.
    Dziewczyny, czarna lista to może i nie jest zły pomysł ( nawet dobry) ale każdy z takich oszustów zlikwiduje stary blog (tak jak w tym przypadku) , założy nowy lub kilka nowych (wielce prawdopodobne) i nic nam po tym nie będzie. Pozostaje adres, na który paczuszki są wysyłane ale nie możecie go podać do publicznej wiadomości (ochrona danych osobowych). Co w takim wypadku?

    OdpowiedzUsuń
  38. Pani Izabela z rodzinką wyniosła się również z facebooka, czyli pali za sobą wszystkie mosty.
    Ogólnie jeśli chodzi o adres to nie można podać do publicznej wiadomości ale przecież każdy organizator, jeśli ustali to wcześniej z uczestnikami zabawy, może nowe osoby sprawdzić ;) np wysyłając maila z zapytanie, czy przypadkiem, któraś z osób nie jest tą figurującą na liście

    OdpowiedzUsuń
  39. czyli jak widać to po prostu typowa naciągaczka i tyle...

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też zamieszczę ten baner na mojej stronce. Za pewien czas też chciałabym zorganizować candy (może z czasem wymiankę) jeśli poznam więcej znajomych. To jest dobry pomysł z tą czarną listą. Podoba mi się. pozdrawiam Wszystkich :) Magi

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie spodziewałam się że Izabela znana jest w tak szerokim gronie. I to niestety z tej gorszej strony :(

    Strasznie to przykre bo organizowałam zabawę choinkową naprawdę z najwyższym entuzjazmem i zapałem. I dla wszystkich poza jakimś samouwielbieniem (to do Adriana!). I dopóki nie przeczytałam tego wpisu+komentarzy łudziłam się że 'nie znam się' i że 'wydaje mi się' , że naprawdę było uczciwie :( Chlip, chlip.

    Przykro mi że wśród pozytywnie zakręconych znajdują się takie 'kwiatki' ;(((

    OdpowiedzUsuń
  42. a ja nic nie napisze, tylko napewno nie wezne udzialu w zadnej wymiance w ciemno. Chyby ze miedzy soba, osoba ktora "znam" z blogu. Zadnych wymianek! Wogole nie rozumie, jesli chce sie "bawic" to dlaczego musi to byc nieuczciwe? naciagane? dla mnie to priorytet jak sie na cos takiego zapisuje. Ach, szkoda slow.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. widze ze adrian to jakis rpawnik, bo kompletnie nie rozumie o co tutaj chodzi. tak, osoba ktora zalozyla czarna liste ma kupe wejsc i co z tego? dobry pomysl to wejsc duzo. nie oszukujac przy tym nikogo. i mysle ze gdyby ktos poprosil panie oskarzajace o nieuczciwosc o jakis dokument, to na pewno pokazalyby rpzekaz pocztowy czy potwierdzenie przelewu. i niech tacy ludzie jak adrian, lepiej sie tutaj nie wypowiadaja, bo wychodzi an toz e sami chca byc po prostu popularni. i jesli rzecz handmade jest dla niektorych pierdolka, to po choelre chodza po tych blogach? co mamy sobie telefony czy telewizory wysylac? niektorzy sa na prawde albo zacofani.. albo tak glupi.. ehh.. jak dla mnie dobry pomysl.. ale tak jak mowily dziewczyny nie pochopnie.. bo ja np wyslalam ostatnio tydzien po terminie paczke, bo swiecie przekonana bylam ze termin jest pozniejszy!! haha ale to juz jest moj talent :) pozdrawiam wszystkie tworcze i NORMALNE baby :):)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hmmm...tak dzisiaj zastanawiam się czy ta lista ma sens, bo jak widać widnieje na niej tylko jedna osoba.
    Ja osobiście nie dostałam upominku z konkursu serduszkowego u Bebezet, który był już dawno dawno temu....będzie chyba dwa lata.
    Kto miał to "szczęście" mnie wylosować, nie mam pojęcia, to wie tylko organizatorka.
    Przyjaciółka też w jednej wymiance upominku nie otrzymała, ale od kogo też nie wie...
    Czyżby to tylko Izabela tak nawalała....nie sądzę.
    Więc dopóki organizatorki nie będą wyjawiać przynajmniej zainteresowanym danych osoby to taka lista dziwnie traci sens...
    A przyznam pokładałam w niej jakieś nadzieję, że tego typu sytuacje będą się pojawiały coraz rzadziej...

    OdpowiedzUsuń
  45. Kinia, no to jest nas dwie, ponieważ ja również nie otrzymałam nic w wymiance organizowanej przez Bebezet:( Organizatorka napisała później, że nie ma już listy z parami uczestniczek.
    http://haftowaniebebezet.blox.pl/2009/02/Glownie-echa-komentarzy.html#ListaKomentarzy

    OdpowiedzUsuń
  46. o nie, jestesmy trzy, ja do dzisiaj nie otrzymalam wymiany motylkowej, nawet nie wiem z kim ja mialam.Lucynka napewno wie, to byla u niej wymianka. Efekt taki, ze nie biore udzialu w takich wymiankach, tylko bezposrednio, tzw. prywatne.

    OdpowiedzUsuń
  47. http://www.blogger.com/profile/11161179393880623658 nie dostałam informacji w wymiance wiosennej czy dostała prezent, słowem się nie odezwała pomimo emaili, komentarzy na blogu. Wstyd!

    OdpowiedzUsuń
  48. Wiecie co? Ja święta nie jestem i przyznam szczerze, że założenie tej listy paradoksalnie jest mi na rękę. W swojej pierwszej (awłaściwie drugiej) wymiance też dałam plamę. Ze względów czysto życiowych nie wyrobilam się z prezentem na czas. Opóźnienie miałam koszmarne. Dopiero kiedy wysłałam prezent odważylam się napisać do adresatki. W międzyczasie na moim blogu pojawiło się kilka słusznie ostrych komentarzy. Było mi kompletnie wstyd. W końcu jednak odważyłam się i weszłam na bloga i tam publicznie posypałam głowę popiołem i wszystko wyjaśniłam. Niestety wypadłam już ze społeczności, w którą dopiero wchodziłam. I jakoś do tej pory nie mam czelności próbować wrócić do Was. Ta lista pozwala mi wyrazić jeszcze raz skruchę i podziękować, że pomimo tego "wybryku" cudem nie znalazłam się na liście. Dajcie mi szansę. Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  49. Przykre,że są tacy ludzie. Dobrze o tym wiedzieć-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Moim zdaniem ta lista nie ma sensu, ponieważ taka dajmy na to Izabela, w ciągu kilku sekund może założyć kolejnego bloga i podpisać się innym imieniem... Dlatego moim zdaniem, należy wymieniać się ze sprawdzonymi osobami. A nie z kimś, kto ma dwa posty na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też się zapisuję i popieram taką akcję

    OdpowiedzUsuń
  52. Adrianie, chyba pomyliłeś tematykę blogów.
    Powinieneś swoje cięte uwagi zamieszczać na blogach polityków PIS . My jesteśmy tylko zwykłymi kobitkami,które dzielą się ze sobą swoimi mniejszymi i większymi talentami i (chcę w to wierzyć) robimy to dla fanu, z potrzeby serca i ducha :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Dobrze jest wiedzieć, kto jest nieuczciwy i umieć się przed nim ochronić. Ale boję się, aby nikogo zbyt pochopnie nie wpisywać. Byłam świadkiem problemów z wysyłką u koleżanki. Przesyłki wysłał jej mąż poleconym firmowym, na książkę. Poczta odrzuciła akurat te przesyłki i nie poinformowała nadawcy, że coś jest nie tak, choć to ich stały klient (do mnie panie z poczty dzwoniły, jak coś było nie tak z przesyłką). Po miesiącu braku wieści złożył reklamację i okazało się, że przesyłki sobie zwyczajnie leżakują! Przepakowano je i nadano oddzielnie i znów czekanie i zwątpienie. Po długim czasie wreszcie dotarły.
    I jeszcze jedno: kiedyś pracowałam w księgarni wysyłkowej. Miałam pocztę, która olewała ludzi. Wysłane w ten rejon przesyłki wracały jako nieodebrane. A ludzie czekali, potem dzwonili, dlaczego nie wysyłamy. Było tego kilka, więc udało się znaleźć winowajcę.
    I tak na koniec: boję się brać udział w wymiance, boję się, że coś może mi się nagle stać i nie wywiążę się...

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo dziękuję za tą listę, z chęcią dowiedziałabym się więcej o osobach z czarnej listy ponieważ sama właśnie organizuję wymiankę, a już trafiłam na osobę której sprawiono przykrość nie wysyłając jej wymiankowej paczuszki, co jest bardzo przykre. Tu jest jej relacja:
    http://ela17-mojepasje.blogspot.com/2011/12/mnie-jest-bardzo-bardzo-przykro.html

    Sama nawet się zastanawiałam gdzie mogę znaleść taką CZARNĄ LISTE i nagle na blogu jednej z moich uczestniczek wymianki trafiłam tu!!! Jeszcze raz dzięki. Mam nadzieję, że nie znajdę tu nikogo z moich uczestników zabawy, jak również nie będe musiala nikogo tu zgłosić. :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Majalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawa Eli wyjaśniła się i to dość szybko. Fakt- wymiankowa para spóźniła się, ale przeprosiła, ja przeprosiłam.. wszyscy przepraszali... Ela bardzo emocjonalnie podchodzi do wymianek, wiem, że bardzo się stara i zrozumiałe, że oczekuje tego również od innych. Ale w takich wymiankach trzeba trochę wyrozumiałości i cierpliwości.. Prezent, który dostała od Kalisz made był bajeczny... ale nie było kartki i już było źle.... przykro mi czytać takie rzeczy, tym bardziej, że dotyczyły również wymianki organizowanej przeze mnie...
      Zresztą... sama wiesz, jak jest... różne rzeczy się zdarzają...

      Usuń
  55. ...prawo do nazwiska i jego ochrona łączą się nierozerwalnie z ochroną tych czy innych dóbr osobistych, a w szczególności czci i godności osobistej. Dobro to może naruszać publikacja nazwisk osób z podaniem bliższych danych personalnych w sposób pozwalający na utożsamienie tych osób, lub też - jeżeli chodzi o osoby powszechnie znane - podanie takich okoliczności, które z łatwością pozwalają na ich identyfikację. Typową sprawą o ochronę nazwiska jest sprawa o zaniechanie używania bezprawnie cudzego nazwiska...

    W przypadku, gdy na stronach znajduje się bezprawnie nazwisko, pseudonim lub zdjęcie (wizerunek) danej osoby - naruszane są również te dobra osobiste. Dotyczy to również publikacji na publicznych listach dyskusyjnych czy w Usenecie, a także udostępniania plików przez ftp lub w inny sposób....

    Zasada zawarta w art. 23 kodeksu cywilnego ma charakter ogólny i przewiduje ochronę jaką prawo cywilne roztacza nad instytucją dóbr osobistych. Ochrona ta jest niezależna od ochrony przewidzianej w innych przepisach, zwłaszcza od odpowiedzialności odszkodowawczej na zasadach ogólnych za wyrządzoną szkodę. Dobra osobiste są chronione w sposób wszechstronny - środki ochrony mogą mieć charakter zarówno majątkowy jak i niemajątkowy. W jednym procesie mogą być zgłoszone zarówno roszczenia mające charakter majątkowy jak i te o charakterze niemajątkowym. W praktyce najczęściej łączone jest żądanie usunięcia skutków naruszenia dóbr osobistych z żądaniem materialnego zadośćuczynienia....

    OdpowiedzUsuń
  56. Zamieszczam banerek na swoim blogu Na pewno uchroni to wiele osób przed nieuczciwością i zaoszczędzi wiele nerwów
    Serdecznie pozdrawiam
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  57. W mojej parze była osóbka z listy :( niestety .... Wymianka powędrowała tylko w jedną stronę :( .... Przykre.

    OdpowiedzUsuń
  58. Nieuczciwości mówię NIE. Niewywiązanie się z jakiejś umowy jest dla mnie niepojęte. Ale obawiam się, że AnnaP ma rację i opublikowanie takiej listy może przynieść kłopoty prawne. Niestety, nasze prawo chroni również nieuczciwych.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak wyżej...zamieszczam banerek i pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  61. również zamieszczam u siebie , biorę udział w wymiankach i nie chciała bym aby takie coś mnie spotkało ..... tym bardziej że zazwyczaj jestem przygotowana do wymianki już przed ogłoszeniem parek ... to naprawdę nie miłe i zniechęca do fajnej zabawy ...

    OdpowiedzUsuń
  62. ja również przyłączam się do akcji. Banerek za chwil kilka będzie na swoim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  63. A ja choc jestem poczatkujaca blogowiczka to jestem jak najbardziej za. I chyba nie ma znaczenia czy ktos jest poczatkujacy czy z duzym doswiadczeniem - kazdy powinien byc uczciwy!!!!!!!! Osobiscie nie mam zlych doswiadczen bo narazie zadnej wymianki nie organizowalam ani nie bralam w takowej udzialu,ale nieuczciwosc trzeba tempic!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Ciekawa dyskusja tu się wywiązała. Przeczytałam całość i od siebie dodam tyle, że uważam, iż nie można chronić nieuczciwości za żadnymi paragrafami. Są rzeczy, które nas bolą i musimy mówić o nich głośno, nazywając i te rzeczy, i jeśli trzeba to także osoby, których dotyczą, głośno, wyraźnie i po imieniu. Według mnie musimy chronić siebie nawzajem, bo żadne paragrafy blogowego świata nie chronią z zewnątrz. To nasz świat, który ma swoje wewnętrzne prawa, a prawo do obrony przed nieuczciwością jest jednym z nich. Życzę Wam wszystkim samych udanych wymianek. Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  65. Dopisz tą panię: http://imbirkowo.blogspot.com/ Do 15 maja powinnam dostać upominek z wymianki niezapominajkowej u luny i do dnia dziesiejszego nic....zero konktaktu. Organizatorka też mnie "olała"

    OdpowiedzUsuń
  66. Przeczytałam całość i przypomniałam sobie sytuację z moją wymianką kiedy to się okazało że na poczcie na co grubsze przesyłki komuś lepiły się rączki.Wysłałam drugą przesyłkę chociaż wina nie leżała po mojej stronie. Od tamtej pory cokolwiek wysyłam to tylko poleconym, można śledzić przesyłkę i ma się dowód wysłania.

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja tez ostatnio trafiłam na nieuczciwą osobę, niestety :( szczegóły tutaj http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/04/przykro.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam, wprawdzie nie brałam udziału w żadnej wymiance (ale chętnie się zgłoszę!) umieszczam listę u siebie, ku przestrodze innym
    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  69. Taka lista to dobra sprawa:) pobieram banerek na swój blog

    OdpowiedzUsuń
  70. Kolejna nieuczciwa osoba ....mimo kontaktu organizatora i mojego!!!!!!!!!!!! głucho cicho !!!!!!!!!!szkoda słów!!!!!!!!!!http://siljia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Na szczęście na razie nie spotkałam tych osób na swojej wirtualnej drodze ...

    OdpowiedzUsuń