niedziela, 7 marca 2010

Cudności z okazji Dnia Kobiet!

Już w czwartek wieczorem dostałam swój prezent wymiankowy, jednak dopiero wczoraj miałam okazję zrobić zdjęcia przy dziennym świetle, prezentuję więc szybko cudną niespodziankę, jaką przygotowała dla mnie Mirelka ze Źródełka Marzeń!


Dostałam od Mirelki:
- karteczkę ze słońcem narysowanym przez potomstwo Mirelki;
- łapacz snów - bardzo się przyda, bo ostatnio śnią mi się dziwne rzeczy...(łapacz wisi już na swoim miejscu, ale nie będę publicznie prezentować nieciekawego widoku za moim oknem ;-));
- 2 gwiazdki robione na szydełku;
- 2 piękne, białe serwetki;
- kawałek materiału w cudny, kwiatowy wzór;
- 2 kawałki uroczych koronek;
- słoik domowego soku z wiśni - żałuję, że nie sfotografowałam przed otwarciem, bo słoik był pięknie zapakowany, a sam sok fantastycznie smakuje, szczególnie jako dodatek do wieczornej, gorącej herbaty :-)
- KinderBueno - tak, taaak, to jest coś, co misie lubią najbardziej! - ja niestety próbuję dotrzymać postanowienia wielkopostnego polegającego na rezygnacji ze słodyczy, więc tę część prezentu z uśmiechem na twarzy przejął mój narzeczony ;-)

Mirelko, po prostu bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie cudności! Uwierz, że po przeczytaniu liściku od Ciebie oraz rozpakowaniu całości popłynęły łzy wzruszenia... :-)

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego, niedzielnego popołudnia! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz