poniedziałek, 29 marca 2010

Dostałam już dawno...

I ja dostałam bardzo dawno niesamowity zestaw prezentowy od Gosi . Przyznam, że mnie zatkało dosłownie.
Gosiu - dziękuję Ci bardzo:*** I przepraszam, że nic nie napisałam tak długo. U mnie w domu niedługo komunia, i praktycznie zaraz po wymiance miałam malowanie domu. potem sprzątanie, masa innych spraw... Nawet mój blog leży zaniedbany, autentycznie czas mi tak uciekał, że aż strach.
Książka, która mnie bardzo kusi musi poczekać do maja, po imprezie bedę odpoczywała :-) A słodycze dzieci pożarły ;-)
A oto cudowności jakie dostałam:

1 komentarz:

  1. Cześć Aniu, martwiłam się, że przesyłka zaginęła, trochę mi przykro, że tak długo zwlekałaś z info :( no ale najważniejsze , że paczka dotarła cała i zdrowa i sprawiła Ci radość
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń