niedziela, 7 marca 2010

Do mnie przesyłka również dotarła

Otrzymałam przesyłkę od Uliihaft. Wszystko bardzo mi się podoba i cieszę się, że otrzymałam haftowane upominki - bo akurat tą dziedziną się nie zajmuję.
Oto co otrzymałam :
Razem:


Dziękuję również za mini przewodnik po zamkach jurjskich - bo tak naprawdę uwielbiam zamki - a w tamtym rejonie Polski jeszcze nie byłam i teraz wiem co koniecznie muszę zobaczyć :) :)

Bardzo podoba mi się ten " schowek na zdjęcia". W srodku jest miejsce na zamieszczenie dwóch fotografii - na pewno wylądują tam fotki moich najbliższych i wyląduje to w mojej torebce :) :)



A z tyłu " schowka" zostały wyhaftowane moje inicjałay - co mnie rozbroiło i bardzo mi się podoba :)



Otzymałam również w pastelowych kolorach zakładkę do książki



Dziękuję za wymianę, miło było w niej uczestniczyć :) :) :)

pozdrawiam serdecznie
Berberis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz