wtorek, 9 marca 2010

wszyscy mają paczkę mam i ja!

Doszła wczoraj do mnie paczuszka,ale że moja poczta nie wydaje paczek w tym samym dniu, to musiałam poczekać do dziś. W paczuszce były o to takie cudowności:
Torby dziś poszły już w tany na zakupach. :) Bardzo się przydały, bo u mnie torebki foliowe są płatne, zresztą dbamy o środowisko więc nie kupujemy foliówek. Torby są śliczne bardzo. 
W paczuszce znalazł się także, ocieplacz na kubek, który mi będzie na pewno służył długo, bo ja gorącą herbatę pić lubię. 
Kawunia i słodycze które będą tylko dla mnie bo dziecie moje za małe na słodkości a mąż się zatruł więc na razie nie je  więc mam szczęście! :)
Przepiękna karteczka z cudnym haftem! :) 
Oraz przewodnik rowerowy po Ziemi Wolsztyńskiej. :)
Za te cudowności ślicznie dziękuję SARZE.TEA
Wszystko mi się bardzo podoba! I wszystko mi się przyda :)
ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ! :*:*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz