wtorek, 23 lutego 2010

Prezent od Ewetki

Chyba jako jedna z pierwszych (a może pierwsza!) otrzymałam swój prezent w ramach wymiany z okazji Dnia Kobiet:) Cudną niespodziankę przygotowała dla mnie Ewetka! Prezent sprawił mi ogromną radosć i przyczynił się do tego, ze wokół mnie zrobiło się tak wiosennie (nawet za oknem:). Ewetka obdarowała mnie przepięknym kwiatowym pudełeczkiem, broszką - kwiatuszkiem w słonecznym kolorze, kartką z życzeniemi i listem, zakładką z Wrocławiem, a także słodko - kawowymi umilaczami:)))

Image Hosting by PictureTrail.com
Image Hosting by PictureTrail.com
Image Hosting by PictureTrail.com
Image Hosting by PictureTrail.com
Image Hosting by PictureTrail.com

Ewetko, jeszcze raz pięknie dziękuję Ci za ten wspaniały prezent:)
A Ewie i pozostałym organizatorkom dziękuję za trud poprowadzenia wymianki i swietną zabawę:) Mam nadzieję, że okaże się ona równie owocna i radosna dla pozostałych jej uczestniczek.

5 komentarzy:

  1. Pudełeczko jest piękne! A ja jeszcze w lesie... Ale zdążę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pudełko.A ja już dziś wysłałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ja mam już wszystko gotowe, spakowane tylko kombinuję kiedy wysłać, żeby trafić w 4 marca :)

    OdpowiedzUsuń