czwartek, 25 lutego 2010

Mam i ja :)

Dotarła dzisiaj do mnie przesyłka, po otwarciu której zaniemówiłam z wrażenia :) Paczuszkę ze ślicznymi niespodziankami dostałam od Kasi2609, która niestety nie ma bloga, ale powinna go sobie jak najszybciej założyć, bo jej hafciki są piękne! Kasiu, koniecznie musisz podzielić się z nami swoją twórczością :)

W paczuszce znalazła się karteczka ze złotą myślą i życzeniami oraz słodkości:



Mnóstwo świetnych "przydasi", wśród których znalazła się mulinka w moim ulubionym kolorze (!):

Karteczka z kompletem długopisów :) :


I przede wszystkim śliczna, mała podusia z hafcikiem i wiosenne zakładki do książki:


Bardzo Ci Kasiu dziękuję za tyle cudnych niespodzianek! :) Dziękuję również Organizatorkom zabawy, za trud włożony w wymiankę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz