środa, 8 czerwca 2011

CZARNA LISTA

Jestem zmuszona zgłosić kolejną osobę na czarną listę i ostrzec Was przed braniem pod uwagę w jakiej kolwiek zabawie tą osobę.

nick: Rossali 
miejscowość: Strzegom
rossali.blogspot.com

zapisała się u mnie w maju na wymianę kwiatową z której do dnia dzisiejszego się nie wywiązala. Ani nie raczy odpisywac na maile, ani przeprosic osoby od ktorej cos dostala a sama jej nic nie wyslala. Jednym słowem żenada.
ps. i zapewne uslysze odzew ze szpital, ze cos... wybaczcie ale jakos nie wierze widzac jak ktos na facebook'u jest bardzo aktywny....

4 komentarze:

  1. Mnie również dziwią osoby które chcą sie czymś wymienić i zapominają o Tobie.Ja czekam już od lutego na e-maila od A.......I ,W którym miała napisać co chciałaby ode mnie. Czekam jeszcze tydzień i ujawniam.Przykre ale prawdziwe.Ja zawsze staram sie wywiązać z wymianek i wszelkich zabaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie nie mam zamiaru wymyslać niestworzonych historii ze szpitalem. Powód dla którego prezent nie został wysłany na czas podałam Ci w mailu, którego wysłałam, gdy tylko mogłam. Nie miałam pojęcia, że coś do mnie napisałaś, o czym dobrze wiesz (gdybym miała wcześniej dostęp do internetu już dawno zareagowałabym na Twój post). Nie mam najmniejszego zamiaru tłumaczyć się publicznie i na forum wywlekać swoich prywatnych spraw.

    Uważam, że na czarnej liście powinny się znajdować osoby, które naprawdę sobie jawnie lekceważą wymianki, ja nigdy nie podchodziłam do takich akcji w ten sposób, dlatego uważam, że niesłusznie zostałam oczerniona i mam odwage o tym otwarcie powiedzieć. Gdyby mi chodziło o wyłudzienie prezentu, to teraz zaszyłabym sie w dziurę, siedziała cicho i nie zabierała głosu w tej dyskusji.
    Sytuacja jest wręcz przeciwna, brałam udział w wielu wymiankach blogowych i wizażowych i NIGDY nie było takiej sytuacji, abym komus nie wysłała prezentu!!!! Jestem uczciwą osobą i nigdy nie zależało mi na tym aby kogokolwiek wykorzystać a jeśli znalazła się choć jedna osobą, która w wymiance ze mną poczuła sie oszukana, to niech podniesie ręke - ja nie mam nic do ukrycia, zawsze starałam się być w stosunku do wszystkich fair. Jeden jedyny raz zdarzyło mi się, że wycofałam się z wymianki (u AgnieszkiMD) i to tylko dlatego, że wiedziałam, że sie nie wyrobię i wycofałam się przed ostatecznym terminem zamknięcia zapisów. Jeśli w wymiance spodziewałam się jakiegokolwiek opóźnienia z mojej strony, to od razu uczciwie o tym pisałam. W przypadku tej jednej jedynej wymianki było inaczej, jednak była to sytuacja losowa, zupełnie niezależna ode mnie.
    Dlatego też chcę publicznie przeprosić Ewę ze Świata Amalii, że prezent nie przyszedł na czas. Mam odwagę przyznac się do swojego błędu, bo jestem jego świadoma, ale nie zgadzam się, aby mnie umieszczano na czarnej liście, bo nie jestem oszustką i nigdy mi nie zależało, aby cos od kogoś wyłudzić

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś do dnia dzisiejszego sie z tego co napisalas mi i Ewie nie wywiazalas wiec ten Twoj popis powyzej mowi sam za siebie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczka juz poszła, priorytetem, powinna już być u Ewy.

    OdpowiedzUsuń