poniedziałek, 8 listopada 2010

Do Sary Tea

Droga Saro Tea! W związku z wymianką na moim blogu proszę o maila. Mam nadzieję, że gdzieś blogujesz. Proszę podaj nazwę bloga na którym coś piszesz lub prezentujesz, bo ten na blogerze jest bez postów. Nie podałaś namiarów na siebie i nie poinformowałaś na swoim blogu o mojej zabawie. Więc można powiedzieć że nie spełniłaś warunków! Nie chciałabym żeby któraś z dziewczyn, którą wylosujesz nie dostała paczki wymiankowej.

Dlatego daję Ci czas do środy czyli 10.11. na spełnienie warunków lub udowodnienie, że wykonujesz jakieś prace.
Potem szukam innej dziewczyny!

Gwiazdka (gdziezahoryzontem.blogspot.com)

1 komentarz:

  1. Moja siostra Marta, zachwycona naszymi
    wymiankami poprosiła mnie, abym
    pomogła jej zorganizować jej
    Biało Błękitną Wymiankę.
    Moja siostrzyczka nie posiada
    własnego blogu i poprosiła mnie,
    abym ogłosiła jej wymiankę na moim bloczku.
    Tak więc spełniam jej marzenie
    i ogłaszam jej wymiankę.
    Ona zrobi resztę, rozlosuje osoby
    i każdą z Was powiadomi o adresiku
    osoby do której wyślecie prezencik.
    Ja niestety nie mam dużo wolnego
    czasu, przez mój szpitalek i dlatego
    ona zrobi całą resztę.
    Moja siostrzyczka zafascynowana
    rękodziełem, zaczęła tworzyć...
    Połknęła bakcyla ode mnie
    i nawet jej super wychodzi.


    Każdy z Was zna reguły Wymianek,
    więc nie będę się powtarzać hi, hi :D


    Zapisy trwać będą do 1 grudnia.
    Prezenciki wysyłamy do 20 grudnia.
    Oczywiście priorytetem, bo jak wiadomo
    poczta polska jest zawalona przed świętami
    i w pierwszej kolejności do doręczenia idą
    przesyłki priorytetowe.
    Moje 9 lat pracy na poczcie dało mi doświadczenie...
    ...jak to jest przed świętami. Totalna masakra.
    Więc prezenciki wysyłamy priorytetową przesyłką. Oki.


    Biorący udział w Biało Błękitnej Wymiance
    muszą stworzyć 3 prezenciki, gdzie dominującymi
    kolorami będzie biały i błękitny.
    1 duży prezencik i 2 małe.
    Oczywiście można dołączyć
    biało błękitne przydasie.
    Wszystko z prezentów dozwolone,
    oczywiście tylko muszą zawierać
    kolor błękitny i biały.


    Bardzo Was serdecznie zapraszam
    na wymiankę mojej siostry Marty

    OdpowiedzUsuń