wtorek, 29 grudnia 2009

Zapraszamy do wymianki :)

Joasia i ja (Ewa) poznałyśmy się dzięki zabawie Haftowany Secret Pal i tak jakoś poprzez przemiłe rozmowy na gg postanowiłyśmy zrobić naszą wspólną zabawę wymiankową i utworzyć ten blog.
Po krótkich konsultacjach padło na WYMIANĘ Z OKAZJI DNIA KOBIET. Do tego święta jest jeszcze dużo czasu, ale jakoś ostatnio ktoś lub coś ten czas nam podbiera, lub podkręca zegarek i kartki z kalendarza uciekają jedna po drugiej w zastraszającym tempie. Tak więc już teraz ...

ZAPRASZAMY WSZYTKICH CHĘTNYCH (PANÓW RÓWNIEŻ) DO ZABAWY WYMIANKOWEJ Z OKAZJI DNIA KOBIET !!!

Przyjmujemy wszystkich chętnych: Panie i Panów, osoby posiadające i nie posiadające bloga, starych wyjadaczy wymiankowych i osoby początkujące.Wszyscy mile widziani :)

ZASADY WYMIANY:
- by dołączyć do zabawy należy wpisać komentarz pod tą notką i wysłać maila z swoimi danymi adresowymi i loginem pod adres: szafacw@gmail.com oraz umieścić na swoim blogu (jeśli taki macie) info o zabawie zgłoszenia przyjmujemy od 30.12 do 31.1.2010 do godz 24
- losowanie kto dla kogo zrobi niespodziankę odbędzie się 1 luty w dwóch grupach
- czas na przygotowanie upominku do 20.02
- upominek należy wysłać ostatecznie do 4 marca pocztą rejestrowaną (list polecony, paczka)
-koszt całkowity upominku ok 15-20 zł

DO PACZUSZKI PAKUJEMY:
1. własnoręcznie wykonana karteczka z życzeniami bądź "złotą myślą"
2. drobny prezencik również wykonany własnoręcznie (technika dowolna)
3. coś dotyczące miasta, regionu z którego pochodzicie
4. coś słodkiego do konsumpcji przy kawie, herbacie bądź gorącej czekoladzie, które też są mile widziane
5. oraz dobrowolnie coś, co jeszcze chcecie dać osobie, którą wylosowaliście, a nie mieści się w powyższych pkt

Mamy nadzieję, że znajdą się chętni do naszej wymiany.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!




94 komentarze:

  1. W takim razie będę 3 chętną - 2 Panie Organizatorki już są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja się dołączam jako czwarta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też z przyjemnością się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział :)

    Czy jak Joasia ma mój adres to jeszcze mam go wysyłać?

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też z chęcią się zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również się przyłączam, info u mnie już jest, a za chwilę poleci mail :) Hucznego sylwestra życzę i wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam Mariola

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymianek nigdy dość:) Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    Eda

    http://eda1.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja zgłaszam swój udział.

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja chętnie dołączę :)Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! salameandra

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł z założeniem takiego bloga :) Chętnie wezmę udział w Waszej wymiance :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chętnie dołoczę do zabawy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się również, ponieważ lubię takie zabawy i czekanie na listonosza ;D Wszystkim wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Pozdrawiam Marzanna

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również wpisuję się na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja również z chęcią wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo chetnie dołączę i ja

    OdpowiedzUsuń
  18. to będzie sprawdzian moich umiejętności;). wpisuję się na "listę".

    OdpowiedzUsuń
  19. A to i ja się skuszę.Będę miała bodźca na mojego lenia:)
    Pozdrawiam Vilemoo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z jednej wymianki na drugą...a co tam może się wyrobię,miło jest dawać i dostawać:))
    http://ulaihaft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie się dopiszę :)
    anetakam0 z blogu http://anetakam0.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  22. i ja też ]:)

    www.ooowocowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również z miłą chęcią :)
    Pozdrawiam
    Madzia

    http://madzia-littleart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne grono osób zapisało się przedemną więc i ja się zapiszę.Pozdrawiam
    Renata
    renula30.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. chetnie poznam nowe osoby i ja zapisuje sie do zabawy :-)
    http://bewix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie wezmę udział w wymiance:)

    OdpowiedzUsuń
  27. no to i ja sie skusze na ta wymianke...

    OdpowiedzUsuń
  28. Pozdrawiam w Nowym Roku i życzę wszystkiego najlepszego... zapisuję się i ja... może jak Vilemoo dostanę bodźca, mało tego bo otrzymam jeszcze super zabawę z niespodzianką :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli można to i ja się zapiszę na tę wymianę- Uwielbiam DZIEŃ KOBIET

    http://nakanwiezapisane.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie się przyłączę do wymianki :)

    gdziezahoryzontem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie wezmę udział w takiej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  32. to moze i ja :D
    uwielbiam takie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. to i ja się zapiszę :) jak na razie jestem wymiankową "dziewicą", ale mam andzieję, że podołam wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja i ja ... chętna a jakże !!!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. ja też z chęcią zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo chętnie przyłączę się do wymianki:)
    brygidapieczonka@neostrada.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam wszystkich :) Tyle osób się już zgłosiło do zabawy, więc i ja postanowiłam się zapisać, będzie to moja pierwsza wymianka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również chętnie przyłączam się do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też, ja też; dla mnie też to bedzie pierwszy raz ale chyba dam radę, papatki

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobrze, Jewka, skusiłaś mnie:) Zgłaszam się do wymiany :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapisuję się do zabawy
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. To ja też chciałabym dołączyć:) Lubie takie wyzwania!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo chętnie i ja mimo że początkująca w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. I jeszcze ja.
    www.elisabii.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Choć nie mam jeszcze bloga, ale myślę o tym intensywnie, chciałabym spróbować.
    To będzie mój "pierwszy raz" :))))

    Fuerto

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja tez się zapisuję, pozdrawiam ciepło
    http://misiewchacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja chętnie się przyłączę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja się chętnie przyłączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Z przyjemnoscia zabawie sie z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  50. To będzie moja pierwsza zabawa wymiankowa. ;-)
    http://mrofka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeszcze nie brałam udziału w takiej wymianie ale chętnie spróbuję
    :)
    http://laaraposa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. To i ja się zapiszę! Brałam co prawda udział w wymiance Mikołajkowej w której prezentu nie dostałam :-( ale nie będę się zniechęcać, może tym razem.....Pozdrawiam. Dorota Z.

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepraszam, że nie na temat tu piszę, ale dwa razy wysłałam Wam maila z adresem, nie chce mi się wierzyć, że nie dotarł. Proszę o potwierdzenie na martynaw84@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też chętnie dołączę do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Super pomysł!!! Od niedawna jestem w bloggowej społeczności, ale bardzo mi się podoba i mam nadzieję poznac fajnych ludzi i pokazac, to co i ja tworzę. Pozdrawiam wszystkich i chętnie wezmę udział w zabawie:))

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie dołączę do tej wymianki;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja równiez jestem chetna na wymianke!

    OdpowiedzUsuń
  58. To i ja poproszę o wpisanie na wymiankowa listę!

    OdpowiedzUsuń
  59. grubanr1
    ja się wpisuje
    majsterklepka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. ja również chętnie wpisuję się na wymiankową listę

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja chętnie też wezmę udział w zabawie wymiankowej :) ewapopek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. ja też chcę - jeśli wysyłka do Anglii nie będzie problemem...

    OdpowiedzUsuń
  63. ja także chcę się dołączyć:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie mam bloga,ale również chciałabym się dołączyć.Wysyłam dane mailem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja również bardzo ale to bardzo chętnie dołączam!

    w-swoim-swiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Także chciałabym się do wymiany dołączyć mail już został przesłany Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam
    Oczywiscie zapisuje sie na wymianke
    uwielbiam prezenty i niespodzianki

    www.skrzypa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. co prawda do tej pory brałam udział tylko w wymianach na forach których jestem, ale tu też się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  69. I ja! :-)

    www.pianka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. i ja!
    http://www.skrawkiwolnegoczasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Oj, to będzie nie lada zadanie przy losowaniu - tyle chętnych :)
    A ja utrudnie to jeszcze nieco, bo też chcę się zapisać :D Zaraz wyślę maila z moimi danymi

    OdpowiedzUsuń
  72. ja też chciała bym się zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Witam :)
    z przyjemnością poznam nowe osoby i przyłączę się do zabawy.
    Szczerze wierzę, że to, co dajemy światu, wróci do nas...

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam
    z przyjemnoscia dołacze do zabawy
    agacool

    OdpowiedzUsuń
  75. Dołączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja też się dopisuję, pozdrawiam

    kachazet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. No to ja również z chęcią się dołączę:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  78. I ja się z przyjemnością dołączę bo nie ma nic przyjemniejszego niż taka niespodziankowa wymianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja się piszę na te niespodzianki :) Tylko hmmm co ja zrobię...? Pozdrawiam wszystkich cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  80. I ja się dołączam. Mail z adresem właśnie opuścił mój komputer ;)

    www.zielonegwiazdy.blogspot.com

    pozdrawiam,
    Poppy

    OdpowiedzUsuń
  81. Zapiszę się i ja, to moja pierwsza wymianka, ale raz się żyje.

    OdpowiedzUsuń
  82. Chętnie wezmę udział w zabawie wymiankowej, mam za sobą dwie udane indywidualne wymianki, więc czemu nie :) Gratuluję pomysłu i pozdrawiam Organizatorki. (piszę ponownie, bo wcześniejszy wcięło ).

    OdpowiedzUsuń
  83. no i nie wiem czy się zapisałam :) jakby co to ponawiam chęć uczestniczenia
    www.kawaleksiebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. oj ja tez chcę ;-) dobrze że zdążyłam ;-)
    buziaki
    ania

    OdpowiedzUsuń
  85. To i ja z przyjemnością dołączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  86. ja też zgłaszam swój udział rzutem na taśmę w ostatniej chwili

    OdpowiedzUsuń
  87. z chęcią wezmę udział w wymianie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  88. tez chce wziac udzial w wymianie

    OdpowiedzUsuń